Hé schat 🀍

Niet wegklikken hè. Geef me heel even? 🀍

eerlijk

Even eerlijk.

Ik ga niet lopen draaien.

Dat grapje over de POV bij Zizo was gewoon niet grappig. En dat weet ik ook.

Het ging over de vΓ­deo, niet over hoe jij eruitziet. Echt niet.

geheimpjes

Wat jij niet weet.

Dat ik soms gewoon naar je kijk als je iets vertelt, en even niet eens luister, omdat ik te druk ben met denken hoe mooi je bent.

Dat ik dat lachje van je al zie aankomen vΓ³Γ³r je 'm hebt. En dat het me elke keer weer raakt.

En dat ik je misschien wel het mooist vind als je even niet jezelf bent. Boos, moe, heet hoofdje. Ook dan. Vooral dan.

eerlijk gezegd

Logisch.

Hoe boos ben je nu?

een klein beetje 😀 in de zee gooien 🌊

wij

Even dit. Kijk.

sinds jou

Sinds jou.

Sinds jou drink ik m'n koffie wat langzamer.

Sinds jou voelt 'thuis' meer als een persoon dan een plek.

Sinds jou kijk ik uit naar de meest simpele dingen, gewoon omdat jij erbij bent.

Sinds jou twijfel ik nergens meer over.

Sinds jou is alles gewoon… beter.
En dat ben jij. 🀍

als je hier was

Als je nu hier was…

…zou ik niks slims zeggen.

Gewoon je vasthouden. Even stil. Je laten voelen dat het goed is.

En dan zachtjes in je oor: dat ik trots op je ben. Dat je goed bezig bent, met alles.

Dat jij m'n persoon bent. En dat dat niet meer verandert.

Maar je staat er even niet… dus dit dan. 🀍

het moment

Vergeef je me, schat?

Ik hou van jou.
Zonder twijfel, zonder 'maar'.
Gewoon jou, voor altijd.
My beautiful girl. 🀍

(stuur me gewoon een 🀍 terug)